Penat, stress, pening, badmood..I got loadddddd of work to be settled as soon as possible! stress giler bile bos asyik suruh cpt cpt cpt n at the same time she keep on putting a new request..Come on la beb, i ade dua tgn je kot?? I know its pending since june, tapi agak2 la kan kalo request tu dah almost 1000++ how can i manage it within half month! Dgn quotation nye berbagai...eeeeeeeeeeeee!!!!!! Benci benci benci!!!! I know i should do something mcm OT ke, dtg during weekends ker.tapi bile pikir balik, rugi arrr!! xkan nk keje 7 days/week. Nak mampus ke?Ouh i just forgot that i can't claim any OT now.Tapi x kisah la walau ape pon, i have to settle everything by this month..If not, menjawab la aku dgn big Boss..Rs nk muntah la bwt keje tu!!!!!!!!!
note: im soo kesian to her.Kalo hati busuk mcm bangkai, smpai bile pon hidup x tenteram.Wake up!! Wake up!!
No comments:
Post a Comment